Home News About Us Contact Contributors Disclaimer Privacy Policy Help FAQ

Home
Search
Quick Search
Advanced
Fulltext
Browse
Collections
Persons
My eDoc
Session History
Login
Name:
Password:
Documentation
Help
Support Wiki
Direct access to
document ID:


          Institute: MPI für Bildungsforschung     Collection: Educational Research     Display Documents



  history
ID: 630772.0, MPI für Bildungsforschung / Educational Research
Welche bildungswissenschaftlichen Inhalte sind wichtig in der Lehrerbildung? Ergebnisse einer Delphi-Studie
Authors:Kunina-Habenicht, Olga; Lohse-Bossenz, Hendrik; Kunter, Mareike; Dicke, Theresa; Förster, Doris; Gößling, Jill; Schulze-Stocker, Franziska; Schmeck, Annett; Baumert, Jürgen; Leutner, Detlev; Terhart, Ewald
Language:German
Date of Publication (YYYY-MM-DD):2012
Title of Journal:Zeitschrift für Erziehungswissenschaft
Volume:15
Issue / Number:4
Start Page:649
End Page:682
Review Status:not specified
Audience:Not Specified
External Publication Status:published
Document Type:Article
Affiliations:MPI für Bildungsforschung/Educational Research
Identifiers:DOI:10.1007/s11618-012-0324-6
The scope and number of records on eDoc is subject to the collection policies defined by each institute - see "info" button in the collection browse view.