Home News About Us Contact Contributors Disclaimer Privacy Policy Help FAQ

Home
Search
Quick Search
Advanced
Fulltext
Browse
Collections
Persons
My eDoc
Session History
Login
Name:
Password:
Documentation
Help
Support Wiki
Direct access to
document ID:


          Institute: MPI für Bildungsforschung     Collection: Educational Research     Display Documents



  history
ID: 692277.0, MPI für Bildungsforschung / Educational Research
Die Bedeutung des pädagogisch-psychologischen Wissens von angehenden Lehrkräften für die Unterrichtsqualität
Authors:Voss, Thamar; Kunter, Mareike; Seiz, Johanna; Hoehne, Verena; Baumert, Jürgen
Language:German
Date of Publication (YYYY-MM-DD):2014
Title of Journal:Zeitschrift für Pädagogik
Volume:60
Issue / Number:2
Start Page:184
End Page:201
Review Status:not specified
Audience:Not Specified
External Publication Status:published
Document Type:Article
Affiliations:MPI für Bildungsforschung/Educational Research
Full Text:
Sorry, no privileges
The scope and number of records on eDoc is subject to the collection policies defined by each institute - see "info" button in the collection browse view.