|
|
|
|
Welche bildungswissenschaftlichen Inhalte sind wichtig in der Lehrerbildung? Ergebnisse einer Delphi-Studie |
Authors: Kunina-Habenicht, Olga; Lohse-Bossenz, Hendrik; Kunter, Mareike; Dicke, Theresa; Förster, Doris; Gößling, Jill; Schulze-Stocker, Franziska; Schmeck, Annett; Baumert, Jürgen; Leutner, Detlev; Terhart, Ewald | Date of Publication (YYYY-MM-DD): 2012 | Title of Journal: Zeitschrift für Erziehungswissenschaft | Volume: 15 | Issue / Number: 4 | Start Page: 649 | End Page: 682 | Document Type: Article | ID: 630772.0 |
|
|
|
|
|
Bildungswissenschaftliches Wissen und der Erwerb professioneller Kompetenz in der Lehramtsausbildung : Eine Kurzdarstellung des BilWiss-Projekts |
Authors: Terhart, Ewald; Schulze-Stocker, Franziska; Kunina-Habenicht, Olga; Dicke, T.; Förster, Doris; Lohse-Bossenz, Hendrik; Gößling, J.; Kunter, Mareike; Baumert, Jürgen; Leutner, Detlev | Date of Publication (YYYY-MM-DD): 2012 | Title of Journal: Lehrerbildung auf dem Prüfstand | Volume: 5 | Issue / Number: 1 | Start Page: 96 | End Page: 106 | Document Type: Article | ID: 630782.0 |
|
|
|
|
|
Theoretical and practical considerations for implementing diagnostic classification models : Insights from simulation-based and applied research |
Authors: Kunina-Habenicht, Olga | Name of University: Humboldt-Universität zu Berlin | Place of University: Berlin | Date of Approval (YYYY-MM-DD): 2010 | Document Type: PhD-Thesis | ID: 529857.0 |
|
|
The scope and number of records on eDoc is subject
to the collection policies defined by each institute
- see "info" button in the collection browse view.
|
|